Lavida - הקניית קישורים מנטליים
>> הלוגו של לה-ווידה עבר הרבה ואריאציות עד שהגיע למקום בו הוא יכול לצאת מדעתו בשלווה. הלוגו משדר תנועה, דינמיות ואקולוגיה. ברמה הפסיכולוגית הוא משדר תנופה כלפי מעלה וריקוד החיים.
Lavida - הקניית קישורים מנטליים
>> המותג של לה-ווידה נשען על הצבע הלבן, הנקי אשר מדולל בצבעים שמפיחים חיים. הלקוח ביקש להכניס הרבה אופציות וקטגוריות באתר, לכן סדר הדברים והפרדה מוחלטת בין קופסאות הנושא היה מאוד חשוב לנוחות הגולש.
Lavida - הקניית קישורים מנטליים
>> כל דף באתר האנטרנט מקבל במה משל עצמו ואת סדר הדברים לו הוא ראוי. האתר מקושט בהמון אייקונים ותמונות אשר משדרות את איכות החיים והכייפיות שלה-ווידה מתעסקים בה ורוצים להעביר זאת ללקוחותיהם.
Lavida - הקניית קישורים מנטליים
>> המיתוג הוא המשכי לכל מוצרי החברה. כרטיס המועדון מעוצב בצורה נקייה, אורגנית, אך ממשיכה לשדר את תנועת החיים וההרמוניה בין הצבעים שנבחרו.
Lavida - הקניית קישורים מנטליים
>> סדרת מודעות שיצאו לעיתונות הכתובה - נבחרו פירות העונה אשר תואמים לצבעי המותג לה-ווידה ומגבירים את התיאבון לחיים ואת התחושה הצבעונית החזקה של המותג.
Lavida - הקניית קישורים מנטליים
>> הלוגו של לה-ווידה עבר הרבה ואריאציות עד שהגיע למקום בו הוא יכול לצאת מדעתו בשלווה. הלוגו משדר תנועה, דינמיות ואקולוגיה. ברמה הפסיכולוגית הוא משדר תנופה כלפי מעלה וריקוד החיים.
Lavida - עיצוב תפריט
>> עיצוב התפריט אינו עיניין של מה בכך, שכן, צריך לצלם את האוכל בצורה מגרה ומעניינת ולהתאים לו פונטים ושייכות למותג. הפכנו את האוכל הצמחוני למעדן גורמה שנמכר בזול.
Lavida - עיצוב והדפסת קטלוג
>> גם עיצוב הקטלוג נשען השייכות הצבעונית למותג וממשיך את מיתוג הפרינט בפירות העונה שמקשטים כל דף ומעוררים תיאבון, חיבה והזדהות עם המותג.